Ingen data!!!!!!!!!!!

Förlåt, jag har ingen data. Nått har hänt, men det ska fixa sej snart hoppas jag!
Så just nu är jag hemma hos amanda och vi ska snart åka och bada. Senaste dagarna har jag inte gjort mycket...Legat vid båten och solat, träffat martina, vi va oxå och solade vid båten.
Helgen hos pappa va helt underbar och jag älskar mina syskon. Jag har massa bilder på mobilen men kan ju inte lägga in dom så fort jag kan. I måndags när jag kom hem så gjorde jag inget speciellt, i tisdags va jag medd martina, jätte mysigt eftersom vi inte träffats på jätte länge, men nu har hon tyvärr åkt till småland. Efter det så mötte jag upp Brandon i högdalen och va med honom en stund... Ja, vad ska jag säga?? han är liksom bättre än alla andr ;P
Och igår va jag på båten hela dagen. Och idag har jag varit med amanda enstund..!!
Är verkligen inte van med hennes data så det har blivit lite konstigt i texten , förlåt!

Jag nås på mobilen! pusssss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0