hon stirrar ut folk

Heej!
Jag,mamma, ullis och manda åkte och handlade, och så åkte mammsen och jobbade. Men jag skyndade mej hem till lilla snuttan, som för första gången va ensam hemma. Det gick jätte bra, hon hade inte kissat eller nått, och va överlycklig när jag kom hem. Sen har jag plockat och fixat lite i köket, flyttat på kattmaten och fixat plats åt Mynta, jaa, lite sånt. Efter det tog vi en liten promenad, och hon är så söt. För så fort det kommer en människa som ska gå förbi så stannar hon och följer dom med blicken tills dom gått förbi. Nu ligger hon här brevid mej i sängen och sover... hon blev tydligen trött. Men inte så konstigt, så glad som hon är hela tiden! Mamma jobbar idag, så jag ska väl vara med manda sen, tyvärr kan jag ju inte åka nån stans eftersom jag inte kan lämna Mynta ensam hemma längre än typ en halv timma. Har även pratat med farmor, och jag åker på onsdag. Ska faktiskt ta och kolla upp det nu, med tider och sånt. Eftersom jag åker buss dit, sen på torsdag morgon åker vi till sälen. Det ska väl bli mysigt, även om jag hellre kanske skulle velat vara hemma med mynta och så. Men det är nog bra att hon får lite extra tid med mamma...=) Tänkte fixa mat snart oxå. 
See you later alligetor!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0