hemma hos felicia

hallojjsan bloggen!
Jag sitter just nu hemma hos felicia men henne och martina. Jag har fortfarande ingen data, eller inget internet. Jag hatar mitt internet, eftersom det alltid slutar funka! Hoppas vi kan fixa det snart.
Felicia målar martinas naglar och jag har inget speciellt. Har ingen aning om vi vad ska göra sen, vädret är ju inte det bästa. Ikväll ska jag och mamma nog börja flytta saker och så till lägenheten även om vi har börjat lite. Och självklart vill jag börja måla oxå =) Hoppas allt är bra med er, och jag ska verkligen göra allt för att försöka fixa min data!
Vad gör alla nu i sommar då?? jag umgås ju med vänner, det är skit trist o vara hemma.
Imorgon åker Brandon, vart vet jag inte. Men iallefall tidigt oå morgonen så vi hinner inte träffas innan, så det får bli när han kommer hem. Gissa om jag längtar? jag saknar honom, det är ju helt sjukt att man kan känna så hära för nån som man bara är vän med.. kärlek är pest och pina så ska det bli nått, så ska det verkligen vara rätt, och just nu känns det ine helt rätt, men hoppas att det blir det. Nee, nu ska jag ta o vara lite social. Puss på er... nås alltid på mobilen, 0700434362

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0