Grattis Martina!

Godmorgon, nu är det snart dags och åka. Jag tror jag har bytt kläder 5 ggr idag. Jag hittade verkligen inget, men nu har jag leggins och ett långt linne, Inte de roligaste kanske men jag ska sitta i bilen runt 5 timmar idag. Det ska iaf bli mysigt och komma iväg nån stans, inte bara sitta hemma och ruttna, hehe. Jag lovar att jag ska skriva när jag kommer hem, eller om jag kanske kan ta en liten blogg pause hos henne, men ska försöka vara social. Men ni kan nå mej på mobilen hela dagen, sorru för alla som inte har nummret!

Grattis till min martina som fyller fjortis idag! Hoppas du får en toppen födelsedag, och att flingan följer med nu på morgonen, och sjunger. OCH att inte rickard kom hem inatt, hahahah! Älskar dej snuttan





Kommentera
Postat av: Anonym

cool design :D

2009-07-19 @ 20:37:19
URL: http://aammaanndaa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0