Godmorgon

Nu har vi ätit frukost och myst i sängen. Natten har varit rätt jobbig, inte pga mynta utan att det är så jävla ljust hela tiden, så om jag vaknar jag har jätte svårt och somna om, så jag har säkert vaknat 5 ggr men jag va ute med lilla prinsessan vid 4 imorse och 8... så det är väl dags nu igen. Hon är så sjukt söt, och har sovit med mej i sängen hela natten. Medans mamma har jagat möss som katten tagit in, haha! Rätt åt henne. Smsar med Danne, stackaren han jobbar. Hoppas han hade tänkt ge pengarna till mej sen, thihi! Han väckte mej imorse vid typ 7 (?) men jag somnade om, duktigt va?!

Ne ska väl ta och gå ut med voffsan, innan manda kommer hem. Ska umgås med henne. Men jag behöver åka och sola oxå, hmm hur gör jag? igentligen har jag massa saker jag ska gör men nu måste jag vara hemma med Mynta! aja, pusspuss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0