fruntimmersveckan

Det hade jag ju helt glömt bort, Idag har Margareta och Greta namnsdag, det lite roliga med det är att min mormor hette Margareta och mammas mormor hette Greta. Så den här dagen har liksom firats i våran släkt i många år.

Min mat va jätte god, men jag kan verkligen inte steka saker utan att det blir jätte mycket os. Idag när jag hade stekt klart köttet och öppnade ugnen kom ju massa varm luft där ifrån, eftersom vi har nån special varm lufts ung. Men självklart med min tur så gick brandlarmet, jag visste inte vad jag skulle göra så ställde mej och bara hoppade till sjag liksom kopplade att jag va tvungen o göra nått, och så började jag vifta min tröja under brandlarmet. Och till slut så slutade det. Mitt hjärta gick i 300 och jag måste varit rikitgt nära en hjärtattack eftersom jag liksom blev jätte rädd pls att jag inte viste vart jag skulle ta vägen. Men jag fixade de ju tillslut iaf.
Just nu så är "allsång på liseberg" på på min teve, inte för att jag speciellt intresserad. Men måste veta sen när beck börjar, haha! Ska hinna gå ut med Mynta innan, men hon får en promenad sen när vi ska möta mamma från tunnelbanan vid 11. Får se om hon vill gå även fast det börjar bli mörkt ute, men det hoppas jag. Nu ska kolla om jag hittar nått kuligt spel o spela på datan, hörs senare!


Ur vilken film? Undra hur många 100 ggr jag har sett det här!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0