dåligt uppdatering

Heej hopp! Allt bra med er?
Själv älskar jag livet, det är så himla skönt o vara här. Man behöver verkligen inte göra iordning sej. Jag sitter liksom fortfarande i  min pyjamas och håret bara hänger och jag har verkligen inget smink. Sitter i Kronstrads tröja och korta shorts.... Jag har kollat på en film, Irene Huss (stavning?) den va iaf rätt bra. Som ni säkert har fattat så älskar jag svenska polis filmer, danne oxå så gissa vad vi ska göra när vi träffas haha?! Jag har badat ozzy oxå, och klipp 2 av hans tassar. Men han är så sjukt killig mellan tramdynorna så det tar en evighet. Nu ska vi äta och sen ska jag slänga på mej nåra kläder och sen åka till min farbror. Och kanske sola oxå. puss så läänge!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0