behöver inte äta på läääänge!

Fy f*n ... jag har ätit för mycket. Blir illa mående av allt ätbart jag ser nu,usch måste nog träna lite om en stund. Fy fan det kan inte vara nyttigt o äta mat(?) Jag har inte berättat hur duktig jag och ozzy va igår va?! Helt plötsligt fick jag för mej o gå o springa, så vi gick ut och kom väl tbx efter hmm... vet inte med det va iaf ett bra tag. Och det bästa, jag stannade inte en enda gång. Fast jag tror jag skulle behöva det mer till idag och inte igår. Jag måste verkligen sätta igång med min träning igen, saknar faktiskt det. Men snart början skolan igen, och till viss del ska det bli skönt och komma tbx till verkligeheten, och ett normalt liv.Även om jag kanske skulle kunna leva i min lilla sagovärld ett tag till, men jag lever redan som en prinsessa med världens bästa prins!

Nehe nu ska jag packa och platta håret, vad tycker ni om ett litet inlägg om en stund? det tycker jag låter toppen! Sen har jag en jävligt lång inköpslista, som ska vara tom innan skolan , men får se hur det blir med den saken. puss på er gullungar (som jag och lovisa har gått runt och sakt till varandra hela dagen)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0