varför har den inte funkat?

tjoohejjsan!jaghar inte kunnat skrivit tidgare för jag har inte kommit in=(jag vet inte varf heller....hinner inte skriva så mkt måste ut med ludde på lång promenad, lägger inte foton på det sen!Annars säger ullis att dom ska sälja honom:'( o de vägrar jag!!!!!!!!!!!så jag har precis gjort iordning mej lite, o amanda hämtar ludde o gör iordning sej(de e hennes hund). vi vaknade typ 12, lr iaf jag amanda vaknade lite senare sen åt vi frukost i hjälpa mamma lite i köket,duktiga!!o just emin kusin från nora kanske ska komma upp över en hel helg till mej=)=)=)=)=)=)gud va mysigt vi ska ha!jag har inte träffat hnm på typ år! nu måst ejag bara byta om så kommer manda snart, som jag sa så skriver jag sen o lägger in bilder lite senare när vi kommit hem igen och så! kyss på rumpan från eran myysiigast!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0