varför funkar det inte??

nu har jag inte tolamod till de hära längre,om ni undrar varför jag inte har nån header är det för att det inte funkar!!
inget funkar för mej just nu.Tror jag behöver sova lite,fast jag är inte trött alls.Juste sen jag skrev sist har min älskade jimmy o nån kompis ringt äckliga pontus o sakt till honom o sluta vara så jobbig, så gulligt av dom jag bah dom inte ens. sen skrev jimmy, där ser du vad jag gör för att du o dina kompisar ska ha de bra <33...visst är han söt?? men sorru alla dreamers han är min,rör inte!Men aja nu ska jag lägga mej i sängen med kissarna och sova. juste vi pratade faktiskt lite om hund idag igen, kuligt kuligt.. men mamma säger fortfarande att hon vill ha en häst istället, men jag tänker inte rida den åt henne!!aja skriver imorn när jag vaknar. godnatt alla söta<333
lite gamla bilder: jag i ett hörn|| kajsa vid datan||mitt hår||det är ren kärlek!||ganska gammal och inte fin bild på mej

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0