20.56

Så nu e hennes blogg klar oxå (www.hhuddinge.blogg.se) jag gjorde inte så himla jätte mkt, men aja hon blev nöjd de är ju det bästa.och min header funkar äntligen =D Nu sitter vi vid varsin data, jag vid min och hon vid hennes, och teven är på på körslaget, final idag ju!inte för att jag har följt det speciellt mycket men vet iallefall att det är Erik och Hanna i finalen.Snart eller iallefall senare ska vi kolla på film "save the last dance" tror jag den heter.Det ska bli jätte mysigt faktiskt.Erik,Casper och Anton gick precis, eller typ för en halvtimma sen.Jag och manda gick inte och skulle hämta min sladd,allså hem till mamma.Kände inte mej speciellt jätte välkommen, men kevin var inte där så jag slapp ju se honom iallefall,han är liksom ena dagen typ världens bästa lillebror o sen dagen efter så förstör han allt för mej.Hör av mej efter filmen tror jag om vi inte somnar...
Bild:Erik,Casper och Anton...

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0