nått hände??

hejjhopp bloggen, kommer inte orka skriva så mkt min kropp är helt slut och jag är verkligen trött!Idag va det romme som gällde,jag hade ingen känsel i fötterna från början vilket gjorde att jag typ inte kunde så på skidorna sen fick man ju åka med en tjej i min klass som va sämst, okej jag e inte heller den bästa men shiises på henne!Bilder får ni imorn, orkar inte lägga in dom på datan just nu. Imorn hoppas jag på att jag hinner åka till mina kusiner o nyfödda lilla hampus men dom har typ varit magsjuka jätte länge, och nu börjar typ min lillebror bli magsjuk, USCH jag vill verkligen inte bli magsjuk det är det äckligaste som finns!Nu ska jag kolla på hide and seek, tydlgen jätte läskig säger min kära syster men jag kan säga att jag kommer somna. o juste allihopa idag fyller min älskade casper bäcklund tonåring =)så GRATTIS BROR DU ÄR ALLT, hoppas att ni alla säger grattis till honom annars!!nu har nått hänt med texten får inte tbx de... skit oxå aja, nu ska jag ät glass o kolla film puss!!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0