20.40

hejhoppsan hannah här nu igen!!nu har jag fixat lite mera med designen mn ejag e fortfarande inte klar!
Idag började ju skolan igen*blää*!!först hade vi gympa, o då fick vi reda på att vi ska till romme,jiippii gud va skojjsigt!O den skulle skjuta typ volleybollskott,om man säger så, då bröt jag tummen 300 ggr:(sen hade vi slöjd o vi ska sy kläder,jag ska sy mjukisbyxor,ja dom lär ju nt kunna användas,fast jag fick faktiskt typ VG+ förra terminen*stolt*.Efter de gjorde vi de som likosm 6orna gör på spanskan,hahah vi e sämts??efter typ 100 lekioner va de iaf lunch,alltid lika hungrig:Dmen liksom korv o potatismos,BLÄÄ vet ni föresten vad korv e för nått??nej okej men de ska ni få veta, det är tarmar,jusch!eftersom vi typ inte åt nått va det ett tag till nästa lektion började,då satt vi i ljushallen o så bärjade nåra killar kasta raketer på oss,vi typ skrek sp alla i hela skolan hörde o sprang där ifårn, sen när vi kom tbx så va alla hela tysta o kollade på oss,heheh!!aja sen va det 2 lektioner till sen slutade vi,15.35!!sen åkte jag buss hem med bästa jocke<3 när jag kom hem bråkade jag med mamma,för hon säger att jag ska flytta till pappa o att hon nt kan lita på mej längre:Ofattarni??KATASTROF!men aja de gick över o hon kramade mej.och så börjar jag bli kompis med bror igen, vi skrattade iaf lite idag och har börjat prata lite,o han ska få låna mina byxor imorn,finns det snällare än mej liksom lånar ut mina saker till en människa som typ sabbat mitt liv,aja han e ändå min bror!sen satt jag här på rummet i min ensamhet när anton o nåra kastar snöboll på mitt fönster,tro mej jag skrek!har massa bilder från idag men venne vart min sladd e o orkar inte leta just nu,så ni får dom nån annan gång. juste min gamla dagisfröken skrev till mej idag på fb,ojoj ihågkommen!hon sa att jag blev en som betydde väldigt mkt för henne!nu ska jag kolla på beck tror jag har en hela knasig katt  knät som bara ska pussa så det är lite svvårt o skriva!tror inte jag skriver nått mer ikväll somnar nog till beck..kyss&smek sänglek!<33333//myysiigast


han är ändå min bror!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0