sjukling idag!

Nu ligger jag hära i min kära säng, har bara lämnat den typ 3 gånger idag det har varit ganska mysigt faktiskt men kommer snart tröttna på det.Jag är sjukig, jag vaknade imorse och kände att min hals tydligen oxå va trött efter romme, och att jag mådde jätte illa, så det fick bli en dag hemma i sängen.Somnade om och vaknade sedan av att martina ringde mej o frågade vart vi skulle mötas så då fick hon gå själv istället, jag bara älskar våra stunder på morgonen på vägen till skolan!Sen vaknade jag halv 1, och jag kommer inte ens ihåg att jag somnade.Jag kollade klart på "wild child" den är så himla bra, ni måste se den allihopa.Det handlar om en bortskämd tjej från Kaliforninen,som blir skickad av sin pappa till en privat skola i England.Hon ska sedan med hjälpa av nåra vänner hon delar rum med försöka få ut henne från skolan, och blir då kär i rektiorns son(skulle jag oxå blivit om jag va henne), Den har biopermiär den 30 januari.Sen fick det bli en till film "whos your daddy?" den var inte alls lika bra,men det finns säkert nåra som tycker om den iallefall.Sen sov jag en stund till och vaknade när mamma och alla kommit hem.Jag har varit riktigt osocial idag, åt inte ens middag med familjen.Och nu nästan hela kvällen så har jag suttit vid datan, försökte kolla på "House of voices" men den var inte alls bra i början så jag stängde av den.Vid halv 9 kom min kära lilla manda in och skulle låna skridskor av mej, men hon blev kvar ett tag till.Sen pratade jag med jimmy i typ 2 timmar,ååååh va mysigt de va,älskar honom!!Nu ska jag kolla på "Just add water" ingenaning om hur den är men det får ni höra imorgon. Hoppas jag orkar blogga nått på dagen om jag inte sover bort den, för jag stannar hemma imorgon oxå!.
                                                                             Poppy Moore,från Karlifornia i "Wilid Child"
                                                  
 

                                                                                        Kärlek.  Är han inte söt??!
                                                 


Kommentera
Postat av: Sanw at

hehhe asso du vet att det stavas WILD child ?? inte Wilid child

2009-02-23 @ 14:58:29
URL: http://sanw.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0