se till att ni båda är rädda om eran vänskap!

okej, idag har inte alls dagen varit bra men jag har försökt hålla humöret uppe, men nu tror jag inte att de går så jälva mkt längre.Det belv ingen promenad med ludde,även om det nog var det vi behövde, men ist massa jävla tjaffs!först är det en tjej som skickade ett hot sms i sommras till mej,att jag skulle akta mej jälvigt någa o blablaa asso jag tog inte åt mej, sen så skriver hon massa saker om mej i mandas microblogg(snuskmanda@), jag har inte gjort henne ett piss, så jag fatar inte vad hon ska på mej o göra?sen tog manda bort allt jag skrivit men de e tydligen okej med de som hon skriver,ni kan ju själva gå in o läsa..sen säger hon ja men om jag tar bort det blir hon sur,men jag kan ju ta  allt o jag skulle ju ändå aldirg lämna henne, o e man kompis me den där andra får man sjuk mkt status...de e precis så de känns!hon är tydligen inte rädd om våran vänskap, vilket jag är. så jag säger bara som rubriken,se till att ni båda är rädda om eran vänskap!men aja får väl låta henne vara, o bygga på deras vänskap ist!
men det finns en viss person här i världen som stöttar mej till 100% nån som verkligen är rädd om mej o våran vänskap,ELIN..jag älskar dej o de konstiga med oss är att vi har bråkat som fan o hatat varandra,genom en äckklig amanda halvars..!elin, vill bara säga att hoppar du tänker jag inte stå och ta emot dej jag tänker ta din hand o säga hoppar du så hoppar jag!puss /eran H

elin jag älskar dej


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0