ont i huvet!

hej kära bloggläsare!idag hade vi bara 3 lektioner så jälva skönt.. jag o martina kom till skolan 9 typ men vi började tydligen nt fören 10,då hade vi klassråd älskar de för då behöver man nt göra nått.sen kom de jobbigaste gympa,fys med 8orna=O fyfan typ en timme med 30 sekunders paus men jag är faktiskt ganska nöjd över mej själv iaf. sen gick vi hem till julia o duschade o åt för vi hade ingen lässak (ganska jätte bra tyckte jag,pga av en viss person) och så åt vi ju dära.sen gick vi tbx för att ha spanska världens sämsta ämne hatar de!sen efter de slutade vi men ändå så va klockan 2 då. sen skulle jag ju till stallet jag kan säga att det behövdes!min lilla älskling gick inga lektioner idag jag venne varf,aja han e ju en liten tjockis som behövde ha tid med mej,han e varädlens bästa vi gosade i flera timmar och allt som skulle göras blev gjort =)...sen kom den lite mindre roliga nyheten, ´min älskade lilla hampus med hjärta på rumpan som under en tid haft stora probelm med sina hovar fick i slutet av december åka in till djursjukhuset, och efter en längre tid där fann dom inte längre någon medecin som hjälpa mot hans smärta o som skulle aldrig kunna få hnm frisk igen, därför tog dom beslutet att låta hnm få somna in innan han skulle behöva lida.och så stora kära Mickels fick kolik dagen innan julafton och dom trodde att de skulle gå över men de gjorde de inte och efter ett mycket svprt beslut lät dom även hnm somna in och träffa sin käre kompis hampus.Så du galopperar dom tillsammans på dom evigt gröna ängarna, vi alla saknar dom otroligt mycket men dom båda har kompisar som väntade ='( vi har alla fällt många tårar men vi stöttar varandra o önskar dom lycka till!Det har varit 3 älskade hästar som lämnat mej senaste tiden!Steven,Hampus o Mickels!nu måste jag sova känner jag e helt slut i hela kroppen.juste Andreas pratade positivt om mej idag till sina kollegor(stolt)!!aja godnatt alla söta, ni ska få bilder på mickels och hampus, men sidan funkar inte så jag vet inte riktigt vad de e..!lägger in dom imorn om de funkar då, dröm sött alla älskling!en tanke av myysiigast
iaf en liten bild på min cappuccino(hans grimma ser hämsk ut,han har en ny nu!!!)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0