kom hem!!

förlåt att jag inte skrivit men vårat internet har varit sämst, men nu ska de iaf vara fixat!
Inatt sov mandusen hära, vi kollade på lite filmer o sen somnade hon mitt i saw, sådå ville jag inte kolla mera..=Psen vaknade vi ganska tidigt faktiskt lr hon vaknade jätte tidigt typ 9 men vi kollade klart på saw sen när jag vaknade. sen åt vi värsta mysiga frukosten o kollade på beck advokaten. Sen skulle hon till sofia!så jag gjorde iordning mej o sen städade lite för de såg helt sjukt ut hära,men nu är de jätte jätte fint hära=Djag måste plugga nu tror jag även fast de e de sämsta man kan göra på en lördag men jag måste för provet  fredags va tydligen jätte svårt, jag va ju inte i skolan då.o så saknar jag min jimmy jättejäättemkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!det är typ 100 år tills han kmr hem, kmr hinna avlida innan='(aja skriver nog ikväll efter jag kollat på beck,kärlek från mej till er!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0