äntligen!

ÅH hej alla älskling, som ni vet har jag ju inte haft nått internet='( men nu är det äntligen tbx,så sjuk glad. utan internet i typ 3 dagar kanni fattat att jag klarat mej,det har jag knappt själv, men har iaf hunnit plugga ligger rätt bra till nu men vi har prov på tisdag i so vilket jag nt alls kan,kul o lägga ner sin helg på de, men nej nej de tar vi en annan dag hehe...ja senaste dagar har de inte hänt jätte mkt,efter skolan har jag mest pluggat.o idag bröjade dan med håltimma till 9.05 så vi pluggade, sen kastade dom en raket på oss=S varf just alltid på oss?sen vare dom vanliga lektionerna hatar fredagar dom e så jävla stressiga.sen skulle jag möta manda efter skolan vid martina, så gick me henne efter de skulle vi hem o sen träffa jimmy o danne, men eftersom vi e lite långsamma va vi inte hemma fören typ 4 så då hann han inte hehe, aja tar de nån annan gång.vi gick iaf hem o lagade mat o sen satt vi o pluggade i timmar,lr hon va sjukt duktig jag satt mera o smsade hehe.sen kom iaf mamma hem vid typ 9 o sa att vi skulle gå ner, o sen lagade hon mat o vi va här nere o allt va bra, sen typ nyss åt vi o sen sa mamma att jag skulle komma upp o så skulle hon klaga på mej som vanligt som om jag e nån liten jävla slav här hemma o ska göra allt så fort hon inte är hemma, det är inte mitt fel att hon tydligen nt mår bra varf ska de gå ut över mej??åh vill inte bo med henne längre hon ska alltid vara så himla sur på mej, jag har ínte gjort henne nått illa,förutom att jag inte längre orkar vara familjens lilla slav som ska vara bäst i skolan MVG i alla ämnen annars blir dom sura, jag ska plugga massor, jag ska tydligen typ skita i stallet, ist stå hemma o plocka in o ur diskmaskinen hela tiden, varf kan inte nån annan göra de? men hon skiter i mina saker som måste betalas viktigare med annat..!usch e trött på det här nu,='( jag har iaf min älskade manda hära, hon gör alltid allt bättre ÄLSKAR DEJ DARLING!, utan dej vill jag inte leva!sen har vi ju kärlek oxå, det finns en kille som e så sjukt snuttig mot mej,jimmy!allt har liskom bara gått jätte hätte fort hinner knappt med själv,hehe! aja vet inte riktigt vad jag ska göra manda e helt inne i en jätte äcklig bok de e en tjej som blir våltagen av sin pappa o de böjrade när hon va typ 4, o den är sann...snuttan!!aja puss o godnatt. nu ska jag bli bättre på o skriva i bloggen igen, LOVAR!
skriven av jimmy!hehe<3har fått ny kusin oxå,sjukt sööt!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0