21/1-2009 TRÖTT!!

tjoohoppsan!!jag vaknade precis, efter o ha sovit typ en timma med skolböckerna på magen,hur fan lyckas jag vara så trött?vet inte, aja det blir väl bättre sen nån gång hoppas vi på.Idag har det inte hänt så mkt, en vanlig skoldag.Juste jag betalade iaf till rome idag så nu e de klart bussen går på tisdag 06.15 på morgonen=O vilket betyder att jag måste gå upp typ halv 5 aja det kommer bli ett minne för livet.Vi slutade kvar i 2 så jag var hemma typ 10 över 2, helt ensam jag är aldrig ensam längre det är alltis nån hemma när jag kommer hem från skolan, men inte idag o de va så himla skönt!!! men inget funkade, så jag satte mej i pluggade lite spanska, tills mamma robban o tim kom hem, sen helt plötslig va hela familjen hemma!Sen har de verkligen inte hänt mycket just nu är Larsson här.Aja nu ska jag väl vänta tills jimmy loggar in, lr kommer hem igen..!men tror att jag lägger mej i sängen o kollar på nån film eller kanske pluggar lite har massa läxor tills imorn,usch!!vill ni ha kärlek så ta den da jag äger ingen//myysiigast
en bild på Jimmy<33


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0