nyköping bestämmt!!

nu har jag kommit hem igen, åkte en sväng till och letade efter pepsi, som sakt så har vi hittat ett ställe på "baksidan av garagehuset"där det är jätte mycket kattspår hoppas det är hennes! saknar henne rejält mycket nu! ='( KOM TILLBAKA!
Nu är det iallefall bestämmt att jag åker till nkpg imorn kväll, det betyder att jag inte kommer ha nån data tills jag kommer hem på söndag kväll, det kan bli rätt sent för vi ska åka från lindköping efterkvälls fodringen, och då till nyköping och sen ska jag hem därifrån!..På fredag så ska vi flytta hästarna till nya stallet, ska bli jätte roligt det är jätte fint där ska ta massor med bilder, lovar! nu måste jag börja packa lite och sen plugga eftersom jag inte kommer hinna göra det innan skolan annars, surt men men ska jag nån gång komma nån stans i livet så , hehe. Blir nog en dusch sen oxå. Får se om jag hinner skriva nått innan jag somnar, hoppas =P kisses!!
SAKNAR MIN LILLA SESSA!!

Kommentera
Postat av: LORiEN

svar: jo... det var det!

2009-02-25 @ 23:42:33
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0