today!

Hej nu ska jag göra iordning mej och vänta på manda sen ska vi åka till marcus match.Hon skulle tydligen ducha o lite först.Dagen skoldag har varit som alla andra,förutom att vi fick reda på att vi ska ha ett "möte" imorn om grupperingen i klassen, och att vissa(inte dom som är med mej) mår dåligt av det och att de stör deras skolarbete. men de e inte vårat fel att vi är bäst,haha!!Juste imorn har jag utvecklings samtal oxå,usch det kommer gå åt helvete...!!Och nu har jag maliat jätte mycket med en tjej som vill köpa mina kaniner!!men om ni är instresserade kan ni ju alltid oxå höra av er,kan skicka bilder.men jag har mobilen med om det skulle vara nått ni tycker är viktigt.skriver när jag kommer hem om jag hinner, hara massa att plugga oxå!
 Bilderna är från igår:min fina klass på danslektion|| sickan på windens rygg|| på väg em från skolan!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0