0700434362...smsa!

Godmorgon alla söta..!!jag vaknade för typ en timma sen och jag är redan klar.somnade halv 1 tror jag.Jag kollade på beck igår det gick på teve,det ska gå varje söndag =D Idag slutar jag runt 3 men sen måste jag till stallet, så jag kommer hem vid 7 ungefär, så ni vet vart jag är men mobilen är alltid med.Nu har jag bestämmt att jag verkligen måste börja sköta stallet, jag ska faktiskt vara där 3 gånger i veckan fast jag är typ bara där på måndagar,inte bra men nu ska jag bli bättre.Sov faktist hemma hos mamma i natt, hon tycker jag ska sova hemma på veckorna vilket jag inte tycker men skit samma får väl göra de.Jag kommer ju ändå aldrig hem direkt efter skolan och om det blir så nån dag går jag bara "hem"(till syster).. de e ju inte speciellt långt haha.min buss går om en halvtimma.Vi hörs sen när jag kommer hem, eller så skickar ni ett sms så får vi smsa!!kärlek från myysiigast
Dagens outfit:
Jeans från Gina
Blått linne från JC
Grå tröja från ____vet inte!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0