-fredag imorn!

dags att sova tror jag eller inte riktigt kankse.Nu har jag äntligen fått tillbaks min mobil!!!!!men Sen jag skrev sist så har jag pluggat med manda och vi var ute och letade efter smilla som fortfarande inte kommit hem, men hon har iallefall fått en egen hotmail hahaha!!Och lilla ludde var me eftersom det har blivigt jätte mkt snö ute så hade han stora snöbollar på hela benen när vi kom in.Har letat lite hästar med mamma oxå får se hur de blir känner att jag inte riktigt har den tiden.Imorn är det fredag gud va mysigt, då är de bara ta sin data smink o kläder sen flyttar jag nu igen =P manda ska komma till mina skolan imorn,skönt att hon vågar de nu.Juste på lördag kommer Morris va mysigt *min i framtiden??(a)* det kommer komma 100 tals bilder på honom!Nu ska jag nog kolla på nån beck film de va riktigt länge sen nu!!men en sak måste ni alla veta, en av mina närmsta vänner är inte som han alltid varit,han har börjat umgås med sånna som gör allt för honom men är inte hans typ igentligen,hoppas han blir bättre!!<33
Bild: Mandas fina ludde!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0