tråkigt

nu sitter jag här och har jätte tråkigt.. har fortfarande inte pluggat nått, aja det är ju ändå lov får väl göra det nån annan gång.Ska äta lite snart, kykling och nudlar tror jag det blir åå va gott det lät hehe. Jag och amanda kom precis på att vi kanske inte kommer träffas fören på tisdag nästa vecka =O men det verkade inte göra henne så mycket. Imorn ska jag iallefall vara med Halvars, det ska bli jätte mysigt saknar henne som fan! har inte varit med henne på flera flera månader, vad vi ska hitta på vet jag inte än, nån som har något förslag eller vill träffas? Tror att jag ska bada sen, känner att mina ben skulle behöva det, har aldrig haft så här himla ont, jag kommer ihåg när man va liten och vaknade på nätterna och hade "växtvärk" och shiit va ont det gjorde, men det här är mycket mycket värre hoppas det är över snart. Nu ska jag plocka ihop alla saker och böcker som ligger överallt och förflytta mej till mitt rum tror jag...
Bild: JÄTTE gammal på mej och älsklivgs halvars, saknar den tiden!

Kommentera
Postat av: halvars,

jag saknar dej !

2009-02-23 @ 23:27:46

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0