snökrig

SHIT vad det har snöat idag! verkligen hela dagen, igår var det lite snö men inte mycket alls och nu är det över en decimeter om inte mera! men ja min kväll har iallefall varit snöig,det bröjade med att jag och amanda bara skulle gå ut och "leka" i snön. sen kom linus och kevin, efter en stund kom casper och lukas oxå, shit då började allt. alla kastade snöbollar på alla, fast ska jag vara ärlig fick jag nog mest på mej, sen gick vi hem till beck advokaten som precis slutade, ni missade väl inte??
funderar på om jag ska fixa lite med designen nu eller om jag ska sova vi får se.
Bilder: jag och lillsis|| LOVE|| lillebror leker


Kommentera
Postat av: amanda

men radera bilden på mej !

2009-02-23 @ 01:27:48
Postat av: myysiigst

neej!! den e så fin på oss

2009-02-23 @ 18:52:16
Postat av: Sanw at

nej , den är jätte ful.

jag surar på dej nu.

2009-02-23 @ 22:33:29
URL: http://sanw.blogg.se/
Postat av: myysiigast

okej, sura på du det retar inte mej!

2009-02-25 @ 01:16:30

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0