saknar dej='(

Allt är bara helt fruktansvärt jobbigt just nu,hela min framtid är åt helvete. det är sånna här dagar jag saknar min mormor(för er nya läsare som inte vet så dog hon i cancer i augusti förra året) När det va så här så kunde man alltid ringa henne och "prata ut" men nu för tiden är det ingen som förstår. Hon var världens underbaraste människa, även om hon gjorde mycket som var fel så var hon den som betydde mest för mej..!Funderar på om jag ska åka in till hennes grav imorn, hon ligger i minneslunden vid adolfredriks kyrka inne i stan.Jag ska ändå inte göra nått speciellt tror jag,men vi får se hur det blir. Det är ju inte de lättaste att vara där inne heller, ska jag vara ärlig så har jag inte kunnat vara där sen begravningen!!Den stunden va riktigt jobbig, jag grät i flera timmar.Nu ska jag plugga lite, eftersom det inte blev så mycket när manda var hr mest mycket prat och skratt.Alla borde ha en som manda, hon är helt underbar ställer upp i alla lägen vad det än gäller.Så många stunder vi har gråtit tillsammans, men det är sånt som skapar kärlek!
Bilderna: Jag och mormor för ca 10 år sen||mormors kista='(|| minnesbordet för älskar margareta byrud

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0