myysiigast ute på hal is!!

godmorgon, förlåt för att jag inte skrev igår men jag orkarde verkligen inte de.Det kommer massor nu istället, bra va?

Först va jag, manda och hennes lillebror i gubbängen och åkte
skridskor, vi ramlade inte en enda gång =D det var jätte skojsigt, blir kanske idag me?! vi har kommit på att man får jätte vältränade ben av sånt, så ingetligen behöver vi ju inte,haha...
Sen när vi kom hem så var det ju melodifestivalen den var ju helt jävla katastrof! okej, alcazar va bra, men hon "snälla snälla" haha hon skämmer ju ut landet, dessutom kom hon till andra chansen och blev utvald av den andra juryn vilket betyder att hon kan komma till finalen typ mer en alla andra,! hon är ju hemsk!

Efter hon hade skämmt ut vårat land så tyckte jag och manda att vi är bättre så vi hade sång kväll med lipz =Pom ni inte vet vad det är så är det ungefär som singstar.Vi är helt sjukt duktiga på de =)
men nu ska vi äta frukost kanske väldigt sent men jaja...lunch dah!!
bilder: som vanligt även på isen har hon mobilen i handen|| visst åker jag fint??||manda tycker inte om kameran||sångkväll, min fina lillebror tror han e bättre än manda!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0