mobilen dog!

förlåt att jag inte har skrivit innan men har precis duschat och innan de åt jag.. kan hem typ klockan halv 9, eftersom min mobil dog typ klockan 4 och den gick värkligen inte o sätta på så jag kunde ringa mamma och säga när hon kom och hämta mej. Vilket betydde att hon inte fattade att nått va fel fören typ klockan 8.Kan inte skriva så mycket mera, ska försöka fixa min mobil de går inte o skicka sms..! sen måste jag plugga oxå, usch.
men om jag hinner skriva imorn innan skolan så gör jag de annars skriver jag när jag kommer hem, imorn ska jag nog åka hem och sen plugga riktigt mkt ligger efter i massa ämnen men de e ju bara mitt eget fel.
 sov gott    kisses


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0