jätte förlåt

nu är klockan mycket och jag har inte skrivit på hela dagen, jättejätte förlåt har bara inte orkat sitta vid datan. Som ni vet är inte allt det lättaste just nu, men kan skriva imornbitti istället =D??

Skoldagen var väl som vanligt, äcklig mat så mys i studion istället. när jag satt o väntade på bussen så kom robban vilket varken jag eller han viste, så åkte vi till centrum och jag köpte nys skor, de behövdes ju... hittade massa fina så så fort jag får pengar blir de skoköp och bara massa shopping!!Sen åkte vi ut till länna och kollade på saker till båten. LÄNTAR till sommar nu som fan o båten och allt! Vi kom hem rätt sent typ halv 8, så dum som jag är så satte på mej skorna och hade dom hela tiden så nu har jag skoskav, inte bra. Tror jag kanske måste till läkaren nästa vecka med mina ben, mamma säger att det är benhininflamation hoppas verkligen inte de!Nu ska jag och bror sova, han sover hära*myspys*
kärlek från mej!
Bilder: dom nys skorna..!(mina ben ser jätte stor ut ser inte ut så igenlitgen)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0