hund promenad

Ska inte ska så mycket eftersom jag måste hoppa in i en dusch innan vi ska åka och åka skridskor, ska bli jätte mysigt!
Manda och Ludde följde med på promenad med mej och morris, dom gick faktiskt rätt bra ihop, eftersom morris är kastrerad.Och nu är det bestämmt att jag ska hämta honom från dagis på måndag och onsdag, lite tidigare på onsdag eftersom vi har studiedag då och Liz inte kunde hämta honom, och på måndag ska jag bara följa med för att "dagispersonalen" ska veta vem jag är och att jag ska hämta morris...Nu ska jag hoppa in i en dusch kanske skriver sen innan vi åker få se, annars skriver jag senare iväll när vi kommit hem, juste och ikväll är det ju melodifestivalen!
Bilder: söta morris|| morris agen|| Ludde och Morris busar|| Ludde,kolla hur fint han står=O|| Fin bild på älsklingen|| Manda försöker uppfostra Ludde


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0