hörs på söndag!!

Hejdå alla älsklingar! nu har jag packat och allt är klart, tyvärr kan jag ju inte ta med datan den här gången, det kommer bara bli krångligt eftersom det kommer bli ett par timmar på tåg och i bil under helgen. Det ska både blir riktigt skönt att komma bort här ifrån och inte behva tänka så mycket mest konsentrerar sej på hästarna och allt där, men ändå så kommer jag saknar er alla, vissa mindre och vissa mera!Från fredag kväll till söndag eftermiddag så är jag på kvarngården, med alla fjordingar. Ni kan kolla in på http://www.pinge.eu om ni vill veta med vilka jag ska spendera min helg med!
Juste ang. pepsi så var det 2 tjejer som ringde imorse och hade hittat massa kattspår där vi oxå hade letat med dom var tydligen nya, så vi får väl se dom skulle fortsätta leta, vill ha pengarna så klart. och sen är det webbtjejen från stockholmskatt hem som oxå skulle leta för hon bor tydligen i årsta och har lagt ut en annons om pepsi på http://www.katthemmet.nu/ ... vill ha hem henne nu!!
Mobilen är med så alla vet, kankse inte svarar så mycket på dagarna då är jag är i stallet, men efter 4-5 nån gång svarar jag på allt, 0700434362, comviq!! ni får ha det så bra som sagt så kommer jag hem på söndag kväll! ses och hörs på puss och kram på er!
Bilder: mitt hår idag, inte iordning gjort allt vad tycks??|| nu ska jag ägna all min tid med honom!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0