"häst och hus vakt"

Nu har jag preics nyss kollat klart på efterlyst och tagit bort sminket, kollade på massa kläder och skor.Får se hur det blir,kanske beställer nån klänning eller lite, har inte så mycket pengar just nu men ska få snart hoppas jag =D
Nu ska jag plugga det sista inför imorn, jag är jätte trött ändå så har jag inte gjort nått speciellt, men det är ju faktiskt bara 2 dagar kvar sen är det lov, o de ska bli så himla underbart, bara softa och ha det mysigt. pratade med aina igår och kankse ska vara "hus och häst"vakt till nåra vi känner nästa helg över helgen!, vilket betyder ungefär typ 7 fjordingar och 1 ardener,och ta hand om ochen del jobb med 3 av dom eftersom det är unghästar!ska iallefall bli kul!Imorn är oxå en dag när jag börjar tidigt så jag hinner nog som vanligt inte skriva men vi får se. hoppas hoppas!blir nog inget mer ikväll iallefall så sov gott!
Bilder: fokuserat pluggande|| jag och kajsa myser! just nu

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0