hade inte till gång till data

förlåt att jag inte skrev nånting igår som jag lovat men min lillebror tog datan och jag fick inte ha den, vad ska man göra?nu har jag tagit tillbaka den, så nu LOVAR jag!men gårdagen då.. skolan var väl som alltid, sista dagen innan lovet är alltid lika sega, men vi slutade halv 3 och jag hade JÄTTE skoskav som jag sa att jag hade redan o torsdags. så "mamma" var tvungen att hämta mej =P sen skulle fina manda färga håret, jag bara säger till alla ljusablondiner, ska ni färga mörk ta mycket mörkt inte som amanda för då blir det grått,haha bilder kommer!Sen fick vi färga en gång till för att det skulle bli mörkt, men nu är det iallefall fint.Sen åt vi lite och gick ut och träffade casper, de va äckligt kallt ute så vi tittade på film i mitt rum. jätte mysigt!!! Sen vi typ halv 10 så följade vi med casper en bit hem, och ni som känner amanda vet att hon har små fel i hjärnan, vilket betyder att hon ser saker som inte finns.Sen kom vi hem och då åt vi lite, igen haha =P och somnade ganska tidigt för att vara vi, halv 12 eller 12. Jag orkade inte gå upp imorse så jag hoppade över mötet i stallet, kanske inte så jätte bra men jag var tvungen att sova lite till.Nu ska vi äta frukost tror jag, manda ska ha james ikväll så antingen e jag med henne eller så vet jag inte, det är ju LOOVV!! skriver sen
Bilder: manda, före|| efter första färgningen GRÅTT!|| efter andra fint vah??

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0