fredag den 13

förlåt för att jag inte skrev igår men jag va helt slut när vi kom hem från studion. Så jag somnade efter vi hade ätit och vaknade vid 10 då frös jätte mycket o hade feber och kom på att jag hade jätte mycket och plugga men  somande om igen utan att själv märka det.

Torsdag
Vaknade brevid amanda vid ungefär 8 men vi gick inte upp fören halv 9, sen duschade vi och fixade lite..inget sminkande!! vid 10 åkte vi till mammas jobb, där fixade mamma nån nagel på maja och ullis. klockan halv 12 åkte vi in till stan. Det var en helt sjukt söt hundvalp på 12 veckor där, en liten mops. Helknasig va den, så nu tycker mamma vi ska köpa en sån oxå...Sen fick vi sitta och vänta en stund innan dom började makea oss, jag belv inte så nöjd med min sminkning, vilket ni säkert kommer komentera på bilderna. Själva fotningen gick bra, fotografen va inte den bästa sur o grinig men manda och ullis va mycket bättre så jag och amanda tog lite bilder tillsammans, dom får ni se nu.. men bilder på mej kommer ibörjan av nästa vecka nån gång.Det blev 60 bilder sammanlagt men det är blandat på mej mamma och maja och 2 på oss tillsammans.Men det är ändå alltid kul och leka framför kameran, haha!!
Idag
var jag hemma eftersom jag kände mej sjuk igår kväll och bara glömde allt. Det har inte hänt som mycket...jag har fått min nya mobil tillbaks! och ni som inte vet så var min på lagning men den gick inte att laga så dom gav mej en ny, och den är jätte fin! mitt lilla problem justre nu som tyvärr ni får lida av är att jag inte kan lägga in bilder på datan juste nu, hoppas det funkar senare ikväll.Nu ska jag hoppa ner i ett bad och mysa litye med en bok tror jag. skriver senare ikväll och bara så alla inte glömmer alla hjärtans dag imorn!! jag vill ha massa sms... =P
Bilder: båda på mej och manda från igår... den andra ser helt kontig ut på mej men men


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0