jag älskar dej



Ni alla har nog märkt att min kära vän martina inte är som alla andra, efter hennes fråga om snön igår och när hon spottade ut maten när stefan kom. Men ni vill inte veta vad hon höll på med idag, men de får ni ändå om ni fortsätter läsa... och de verkar ni ju göra så ah. Vi gick runt i ringen och helt plötsligt tar hon tag i min arm och vänder om och säger " hallå de där måste vara martina i mammas pojkar". Hur fan hinner hon se alla överallt? Men sen gick vi iaf och solade och gå går vi förbi en liten pulkabacke där de är en mamma, en pappa och deras barn som åker pulka. De va helt dött bara dom och vi där. Men martina vänder sej om och går baklänges och jag undrar vafan hon håller på med, men hon går bara där tyst och sen helt plötsligt kommer de "Hannah, jag tror de där är du vet Morgan han komikern. Han har ett barn" aha och tänker jag?och vem fan är morgan? "Jo men han som typ va med på circus möller, och då sa dom att han hade en liten bebis" då va jag tvungen och fråga henne hur hon fick ett barn i typ 3 års åldern till en bebis. "jo men, inte så men dom säger iaf att han har ett barn". Sen garvade jag bara sen vare slut snackat om de. Hur fan kan hon se alla hela tiden, jag själv hittar knappt martina.


Kommentera
Postat av: Anonym

jätte fin blogg :)

2009-12-23 @ 13:42:12
URL: http://sajjaamouishi.blogg.se/
Postat av: felicia

söt bild.. :D

2009-12-24 @ 02:10:14

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0