Hundvalp :)

HEMMA!!!!
Alla människor jag är hemma i stockholm igen. Jag åkte bussen från örebro vid 2 och va i stockholm vid kvart i 5. Då hämtade mamma mej och vi åkte direkt till ny öppnade liljeholmen. Så jävla underbart köpcentrum! Vi gick runt lite dära, och åt mat. Mamma visade oxå deras ny öppnade spa eller dom har inte öppnat de än, men så fort allt är klart. Fan va jag älskar o ha en mamma som jobbar med naglar och är hudterapeft. Gissa vart jag kommer spendera mycket tid? :)
Vet ni vad min älskade mamma gör just nu? Jo, hon pratar med ägare till en valp som vi kanske får hem på söndag. Så enormt söt, och jag vet att det låter som att jag ska ha hur mycket djur som helst nu. Men jag ska göra mej av med 2 av katterna, och då kommer jag BARA ha 2 katter och 2 hundar. Men nu ska jag kolla klart på en film. Hörs senare.

Kommentera
Postat av: jennifer

sv: jag var ute på morgonen och skulle springa in till dörren och så var det halt och sen bara låg jag där på marken, haha... det gick bra sen, fick bara lite ont och en chock :P

hur är ddet själv?=)

2009-12-28 @ 23:28:51
URL: http://jeffelito.blogg.se/
Postat av: A.C

nu e jag hemma igen.. e helt mätt nu, ätit och fikat..uff...får banta efter nyår ist:p



du sover kanske?

jag ska ut igen och hämtar ut mina biljetter till gbg imoron, slipper vara stressigt:p hehe..^^



godnatt p dig:)

2009-12-28 @ 23:30:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0