GOD JUL

Hej alla tomtenissar :)
Jag har inte skrivit nått på hela dagen men jag har hållt på och fixat massor. Så har tyvärr inte hunnit med bloggen, men nu sitter jag i bilen påväg till en släkting, det kommer ta runt 3 timmar. Därför kommer de nog bli en del inlägg nu haha, och jag ska svara på era kommentarer. Släkting som vi ska till har en kennel, det är från henne vi köpt lilla mynta. Men iaf, just nhu har hon 2 kullar med valpar. En japanse chin kull, och en shelti kull. Förstå hur galet mýsigt jag kommer ha, ska sova med dom oxå :D Vi stannar där tills imorgon tror jag, sen ska jag till örebro. Till världens bästa farmor, och hela pappas släkt. Dock inte med pappa men ändå. Hoppas på o hinna träffa alla släktingar och kusiner som kommer dit imorgon. Massor med små barn iofs men skit samma dom är söta.  okej, men nu ska jag svara på era kommentarer och lite skit. PUSSSSSSSSSSSS



Min finaste Mynta


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0