5 minutersförhållande, bästavän!

Hej alla söta! Förlåt för att jag inte skrev något igår. Men vid 11 hämtade vi Martina, sen åkte hon jag och mammsen på ultrljudoch lyssnade på hjärtljud fy fan va mysigt det är, LÄÄÄÄNGTAR! Sen åkte jag och martina till liljeholmen där vi snurrade runt, jag köpte 2 tröjor på gina och hittade min nyårklänning men den fanns inte i min storlek. Runt 3 eller nått åkte vi därifrån till farsta och fortsätte shoppa, hittade då ett par leggins till nyår och min underbara pälsjacka, äntligen dessutom till ett bra pris. Men sen kom jag hem runt 6 och då fick jag sms av världens bästa anton att han ville leka med mej, gissa vem som typ hoppade upp i taket? :D haha, men gick iaf och mötte honom och de va gaalet kallt ute så vi gick till en hockeyhall, hahah "Hej men vi är smarta". På vägen dit mötte vi iaf Ossie. Har inte träffat honom sen skolan slutade, jätte mysigt iaf. Sen gjorde jag och Anton inte speciellt mycket. Men shit va jag bara älskar o vara med honom, jag garvade typ hela tiden. Han är rikitgt dum i huvet ;P Sen vid typ halv 10 gick vi från hockeyhallen till huddinge centrum. Vi pratade om de mesta, kan verkligen snacka om ALLT nästan med honom, älskar såna vänner och jag har bara 2. Vid typ 11 tog han tåget hem och jag mötte en kompis från skolan en snabbis sen åkte han oxå hem så då hämtade mamma mej för min buss typ gick inte (?) Och när jag kom hem funkade inte mitt internet på lilla datan, så nu idag har jag fixat de på den stora.

Nu har jag iaf precis varit ute med mynta, och nu ska jag städa för mamma är inte hemma hon jobbar och kommer hem typ 4 lr nått och då ska vi åkte till liljeholmen o köpa skor. Galet mysigt. Men jag känner inte riktigt att jag är värd dom, så jag ska städa lite tänkte jag! Vi hörs senare.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0