packar upp

Nu har jag fixat lite här hemma, plockat upp nåra kartonger till köket och nu tog jag bloggpause! Det är verkligen en skit bra bortförklaring. Asså nu ringde dennis, och jag hann inte svara men han hade skrivit ring emil så jag gjorde de. Men dom är verkligen inte normala, för då säger emil att dennis vill träffas och att han inte kan så att dennis kommer själv hmm.. men visst han vet inte vart jag bor och jag har inget smink på mej så skule inte tro det. hahaha kan man ha sjukare kompisar lr?
Jag ska väl fortsätta plocka nu, men verkligen ta tag i mitt rum. Sen måste jag plugga har skit mycket den här veckan, och jobbar ju på tisdag så en dag mindre. Jag är verkligen inte frisk, så mamma har lovat o laga mat idag och jag tänker inte gör ett piss! Så fort jag är klar här ska jag krypa ner i ett bad och sen bli serverad mat framför teven till nått bra program. Nån som vet nått bra idag? inte jag, och jag glömde filmerna hos martina. Jag skulle nämligen kunna kolla på nån av dom vi hoppade igår. Nu ska jag läsa nåra bloggar, sen kanske plugga lr städa vi får se... men båda måste göras.
PUSS



ojj vilket gammal bild!


Kommentera
Postat av: CHANELLE

SV; inte så mkt :)

haft en bra vecka?

2009-08-30 @ 14:45:26
URL: http://chanellle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Idag ska jag slappa och bli av med min huvudvärk. Ladda inför jobbet imorgon. Själv?

Söt bild :)

2009-08-30 @ 15:31:48
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: å va tråkigt, vad e du för sjuk?

Krya på dig gumman :)



Tack, med mig är det jättebra! :)



Kramis

2009-08-30 @ 17:06:22
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0