tv

Nu har märta precis gått. Asso det är verkligen nått speciellt med henne, jag säger verkligen ALLT till henne. Vi har verkligen dagar vi mest bara pratar om allt, så underbart skönt att ha henne. Men vad har vi egentligen gjort? Joo, suttit hemma. Jag har försökt läst lite gamla problem, och hon oxå. Gick väl bäst för mej, hehe! sen har vi mest pratat om det mesta. Jag känner verkligen inte den dära känslan som jag brukar ha när jag sitter här i min ensamhet, jag brukar liskom alltid vilja prata med nån. Men nee idag har jag inget speciellt o säga. Nu ska jag försöka hinna gör en macka, sen ska jag kolla på ghost whisper... rikitgt jävla bääääst!


Kommentera
Postat av: j med ett j

Sv: haha okej vad bra då ^^

2009-08-25 @ 21:36:43
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Martina

Älskar dig gumman! :)

2009-08-26 @ 16:22:57
URL: http://franzons.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0