är jag sjuuuuuuk (?)

Jag har verkligen sovit tills nu, wtf vad är det med mej ? Men nu är problemet att nu när jag vaknade så hade jag skiiit ont i halsen, är jag sjuk? tänk om jag har svin influensan? Det här är verkligen inte bra, jag måste se till o bli frisk nu. Mamma skickade ett sms för en stund sen, och frågade vart jag va eftersom jag skulle komma hem(?) men hahahah jag låg och sov med stängd dörr på mitt rum. Typiskt oss o snurra till allt.  Nu ska jag fråga mamma om vi kan flytta på lite saker i vardagsrummet så vi kan lag amat och sen kolla på film ikväll. För jag känner verkligen inte samma beroende efter att träffa nån idag, jag vill helt enkelt ha en hemma kväll med min älskade mamma. Känns som den enda jag skulle kunna tänka mej o träffa är "A" men han bor helt på andra sidan stan och jag orkar itne åka dit och inte han hit. Även fast jag tycker han borde komma och ta hans om sin sjuka älskling, haha ;)



SWEET (:

Kommentera
Postat av: Martina

Fan vad jag älskar den dära bebisen :)

2009-08-29 @ 15:15:06
URL: http://franzons.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0