torsdag!

Hejhopp!
Nu är jag hemma igen, efter en rikitgt bra dag även fast vädert är piss åt helvete. Vi åkte iaf till norra sköndal och mötte upp Jocke och Emil sen gick vi till nån park, och det va så jävla varmt så vi satte oss inne i ett litet hus, för att det va skugga och skönt där inne. Sen helt plötsligt börjar det regna som faan. Men det va jätte mysigt o sitta där inne, och Jocke har världen roligaste armband, hahaha! Runt typ 4 åkte jag och manda in till stan och till kungsan... LOOOVE. Det börjde iaf regna direkt när vi kom in så vi ställde oss under ett träd, haha! skit litet men det funkade. Efter det kom iaf min lilla Alex och nåra kompisar till honom, gaaaash...! aah, vad ska jag säga. Jag älskar det dära trädet nu. haha.Men han skulle åka hem buhuuu så han gick. Och då kom iaf martina, som inte klarar av regnet. Vilket betydde att vi fick gå och ställe oss i xbox tältet. Och då kom Alex igen,JIPPIE!! så stog och gjorde ingeting med honom ett tag till. Sen åkte min snutteplutt hem på rikitgt.. ): Jag, manda och martina gick in på doken och åt lite dära. sen började det regna som F***N så vi åkte hem. Nu är jag hemma har bråkat med en viss liten idiot..! men nu ska vi kolla på film, seeyou puss!





JOCKE! <3

Kommentera
Postat av: elin

sv; haha jo jag letade också, men såg tyvärr inte ;)

Det var väl okej, det regnade ju sen på kvällen så det blev lite halv tråkigt, hur tyckte du det var? :D KRAM

2009-08-13 @ 21:15:59
URL: http://elajjjjn.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

jaha va kul =)

sovsött!

2009-08-14 @ 00:11:59
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Sara

va händer idag?

2009-08-14 @ 00:20:05
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0