slutade med lite mer än ett dop...!

Hej allihopa!
Jag har haft en underbar helg. Helt utan uppdatering, jag vet. Men nu ska ni få höra. I fredags kväll åkte jag till pappa, hade mys med familj nr 2. Somnade rätt tidigt. Gick även upp tidigt på lördagen, eftersom min lillasyster skulle döpas, eller (?) Jag gjorde iordning mej och vi åkte iväg till kyrkan. Nästan hela släkten från Nora kom, det va jätte kul! Nr nästan allt va klart, bad pappa mej o följa med in i själva kykan. Han ville att jag skulle sitta med gudföräldrarna, dvs. Min faster och hennes man. Men när vi kom in i ett rum bakom, själva "scenen". Så va pappas dåvarnadra tjej, där och hade bytt om till... brudklänning, aaaah! brudkläning. Dom skulle GIFTA SEJ! förstår ni! ingen visste? jag började nästan gråta. Min faster grät. Men jag min faster, Lotta hennes man Mattias och min lillasyster selma, Fick gå ut och sätta oss på stolar framför alla andra. Och dom började spela bröllops sången, och ingen fattade nått. Och sen kollade bakåt, det blev både jubel och skrik. Det va liksom en helt underbar känsla. Sååå, grattis till pappa och hans nyblivna fru, Sandra nu Gunnarsson dårå (: Efter fikat och allt det, åkte vi ut till husvagnen i haninge och åt middag. Hela pappas släkt. På kvällen åkte jag hem till mammsen igen. Och aha, vad har jag gjort idag? jag skulle på hunduts. Men hon hade ställt in, så det blev inte så. Ist åkte jag hem till manda och sen in till stan, och träffade Emil, Jocke och Dennis. Runt 6 kom jag och manda hem igen, åt lite mat och kollade på film. Nyss följde jag henne hem, och pratade med jocke på vägen hem. Nu ska jag springa över till andra lägenheten och hämta all post. Sen hoppa ner i ett bad och ta hand om mej själv. För imorgon ska jag ha fotografering! hmmm... hoppas det blev bra.
Jag lovar att jag skaskriva senare, puss!


Det kommer massor med bilder, så fort jag har fått pappa och skicka över!




Kommentera
Postat av: Mats

=)

2009-08-29 @ 17:18:20

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0