tråkblogg (?)

Godmorgon! visst är ju vaken rätt tidigt? känner mej rätt dukitg, hihi(:
Nu ska jag nog gå upp och klä på mej nått, kanske äta frukost och sen måste jag fakitkst åka och vaxa benen. Jag ser ju förjävlig ut. Sen är det väl bara o göra iordning sej till ung08. Längtar! Gud vilka korta och tråkiga inlägg jag skriver. Men jag gör ju liksom inte så mycket. Har inte haft ork, har suttit här på mitt rum typ. Men idag drar det igång. Hoppas på o få så mycket kort som möjligt. Jag har ju ingen kamera, men snart ska ni se. Vi har kollat på en , eller inte jag men "R" .
Aha, nu ska jag väl svara  på era kommenterar. Hörs senare, pusss




Ojj, rätt gammal bild!

Kommentera
Postat av: amanda

sv : haha självklart :P

2009-08-11 @ 12:10:32
URL: http://amandadicksson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv; Jo det förstår jag, okej har det hänt något?



I helgen har jag bara varit på landet, haft kräftskiva, solat å badat, du?



Kramis

2009-08-11 @ 12:43:55
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0