tidigt ikväll...

Tjoo bloggen! Allt väl?
Jag har precis tagit bort sminket och nu ligger jag i sängen med data och katt, skit mysigt. Min data kommer dö om 30 min och då ska jag försöka sova, eller iaf lägga mej i sängen och lyssna på musik. Jag ska närmligen ställa klockan på 8 imorgon. Shit jag måste verkligen bli duktig nu. Vet ni ??! Emil börjar skolan imorgon, jag lider fan med honom. Fy fan stackare. Juste jag åkte och mötte upp martina, men vi fick inte tag på emil lr nån av dom. Men till slut så ringde jag dennis som sa att vi skulle ses imorgon ist. Så jag och martina vände och åkte hem till mej igen. Kollade på film, och sen tog vi voffsan och sprang till bussen. som gick till högdalen och sen hoppade hon av i stureby och jag åkte vidare till svedmyra och hämtade min plattång på mammas jobb. Sen hämtade mamma mej där, och aa nu är jag hemma... fittforefight ;) Måste ju hinna svara på lite kommentarer oxå. Godnatt och sov gått, hörs imorgon!

Kommentera
Postat av: oskar

sant!:)

vill du svara på dagens diss?

Vad tycker du vi ska göra med SL : s svindyra priser?

2009-08-17 @ 10:09:07
URL: http://stockholmskillen.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0