sundby

Godmorgon, blir inte så långt inlägg. Jag ska nämligen springa till bussen om typ 10 minuter. Idag får jag a en buss som går en bit bort, för att märta inte ville åka så tidigt. Vilket kanske va bra eftersom jag va sjukt trött imorse. Det här med tidigamornar är verkligen inte min sak. Och jag kommer inte få sova ut på lördag heller, eftersom min lillasyster har dop. Men iaf idag ska jag och klassen till sundby gård (?) hoppas på fint väder, så jag kan sola. Vi ska spela brännboll och lite sånt skit. Kan ju faktiskt ändå bli rätt kul. (:
Jag har på mej,
mjukisbyxor (uppdragna) - BikBok
Linne - Gina
Adidas tröja - Mandas,
sorru men hittade ingen annan!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0