städryck (?)

Jag vet inte vad det är med mej!
När mamma hade åkt, så städade jag hela köket och hallen. Sen veck jag all tvätt!! Something has happen whit meee!!
Men mitt eget rum ser fortf rätt förtäääskigt ut. Men det fixar jag väl nån annan gång jag får städryck. haha.
Snart kommer mamma hem och då ska vi gå ut med vovven tsm, eftersom jag inte tänker gå ut själv när det är så hära mörkt ute. Aldrig i livet!!
Sen vet jag inte vad som händer, ska väl sova tidigt.Jag har faktiskt blivit lite dukitgare, och sover oftas innan 2, nu för tiden. Det är ju bra, eftersom skolan börjar snart. Vi åkte förbi där idag, och NEJ jag längtar verkligen inte till den 19e augusti. Även om det kanske liiiite ska bli skönt och komma igång igen, och liksom alltid ha nått o göra. Sen ska jah äntligen komma igång med träningen igen, det är nog det jag saknar mest.
Juste om en vecka fyller min älskade lillabror 3 år, hmm vad ska jag köpa (?) joo jag vet nog, men jag vet att min pappa läser bloggen, så det kan jag inte säg. Eller pappa lovar du o inte säga?? hahahah bra.. jag ska försöka hitta nått dom fär från filmen "bilar". Han älskar nämligen den, men vad det vet jag inte. Jag åker troligen med dom ut till haninge redan på fredag, så måste hinn fixa det innan. Imorgon kanske (?) hmm aa, vi får se!
Nu ska jag sitta vid datan en stund, tills mamma kommer hem!




Kommentera
Postat av: Linda Q

Trevlig blogg =) Följas på bloglovin?

2009-08-03 @ 12:21:24
URL: http://lindaq.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0