sorryy

Förlåt för dålig uppdatering igår. Men efter skolan, åkte jag hem till huddinge. Va med jocke,bästavän och anton en stund.Dom har verkligen världens sjukaste humor, haha man förstår sej inte på dom fören man verkligen känner dom.  Efter de hade jag ju ridning, älsklingen gick rätt bra igår om jag får säga det själv. Sen hann jag träffa melli en stund innan jag åkte hem. Eller hem och hem.. njaa, vi åkte till sockenplan och köpte thaimat. Sen hem till huddinge, och städade. Jag torkade skåp,micro och ungen från till 10. Gissa om jag har ont i kroppen idag? jag trodde verkligen itne att det skulle vara så jobbigt, eftersom jag inte kännde nått igår. men idag är min kropp hela död. Så det får bli, mjukisbyxor och adidas tröja... Jag börjar om typ 45 min, egentligen går min buss om 5 min men märta ska komma hit så kör mamma oss. Älskar dej mammsen! (:
Efter skolan åker vi iaf och solar, sen vet jag inte. "A" vill att jag ska komma på hans match, men nja vi får se hur det blir med den saken. hahahahaha. Jag vill komma hem tidigt även fast det är fredag, sen ska jag sova tidigt. Och verkligen sova ut imorgon. För jag har längtat efter det hela j*vla veckan. Nu har jag inte tid med det här längre, hörs sen! PUSS

Jag och steffi på NO lektionen igår... loveyou


 


Kommentera
Postat av: Emelie

Sv: Jo jag med :)

Tack, det är jättebra med mig, själv?



Kramis

2009-08-28 @ 12:04:32
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Jo jag med, tack det är jättebra med mig, själv?



Kramis

2009-08-28 @ 12:26:21
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0