skooooooooooooola

Godmorgon alla underbara läsare!
Idag är det dags för skola, tror ni att jag längtar? nee, inte ett piss. Jag har haft ångest senaste dagarna/veckan, bara för att nu börjar allt verkligen på rikitgt. Jag får mina första betyg i jul, och det är verkligen DÅ allt börjar. Men betygen bygger ju på den här terminen. Jag känner att jag kanske har lite höga kvar på mej själv? eller ? nee, jag måste faktiskt fixa skolan. Jag vaknade kl halv 5 imorse, av att alla förbannade katter höll på. Dom jamade skulle in och ut och aah, jag va rikitgt trött på dom. Men iaf jag somnade om och vaknade kl 7. Precis innan mamma skulle till jobbet, så vi hann inte säga mer än typ "godmorgon" "hejdå".... but thats the life! Jag gjorde iaf iordning mej, pratade med martina i telefon. Och hon har oxå ångest men försöker se allt från den posteiva sidan, men idag lyckas hon inte rikitgt få med mej. haha!
Nu ska jag stänga av datan och snart gå till bussen. Jag slutar runt 1, då åker jag hem och går ut med hunden. Sen åker jag nog och möter upp "A" på tc.. och hem till honom.
Ha en bra dag!!! och tänk på mej idag. HAHAHAH PUSS!

Kommentera
Postat av: sara

vem e ''A'' då ? ;))

2009-08-19 @ 13:06:21

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0