Sjuk

Hejhopp. jaa, idag stannade jag hemma. Det är ju bättre att jag är hemma idag och blir frisk ist fr o gå till skolan och sen bli jätte sjuk. Även fast jag vet att jag missar rätt mycket idag... ett matte test och en no sak. Men jag får göra det nån annan dag i veckan. Just nu är mammas bästa väninna här, även mandas mamma. Dom va grannar med oss i huset och nu tycker både dom och vi att det känns tomt. Jag tycker att vi ska flytta till ett par hus, för bara oss. Mitt ute i skogen. Eftersom vi tsm har 6 katter, 2 hundar och en kanin såå (: vad tycker du manda??
Jag ska ta det lungt idag, men ändå försöka fixa lite på mitt rum. Även plugga klart. Och såklart blogga, jag tänkte om jag hinner försöka göra lite bilder till bloggen... ni vet lite hiss/diss, tipsar, dagens låt och aa ni förstår säkert. Eller är det nån som känner att ni vill göra det? så hör av er. Jag har ju en avslöjar, det va länge sen jag använde den, blir nog en sån idag oxå.

Ni får klara er så länge.. PUSS



Väärldens bästa tröja, lr hur märta? ;)


Kommentera
Postat av: Martina

Jaaaaa världens bästa! :)))))))))

2009-09-01 @ 14:40:33
URL: http://franzons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du hår och allt som har med det att göra?

I min blogg skriver jag om produkter, frisyrer

och visar även hur man gör frisyrer. Ikväll kommer

även ett videoinlägg. / http://elinstenback.blogg.se

2010-07-10 @ 17:03:32

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0